Aankomst

3 maart 2014 - Kathmandu, Nepal

Goedemorgen allemaal!

hierbij even een berichtje om te laten weten dat ik goed en wel ben aangekomen in Nepal! De vlucht ernaartoe bestond uit veel turbulentie, dus heb weinig kunnen lopen in het vliegtuig, helaas.  Aangekomen in Kuala Lumpur om 7 uur 's morgens was het er aal 22 graden!! Na enige vertraging goed aangekomen in Nepal en gelukkig stond er inderdaad iemand op me te wachten met mijn naam erop!

Nepal is verschrikkelijk stoffig! Zeker omdat de meeste wegen alleen maar bestaan uit platgedrukt zand, dus dat stuift behoorlijk! Alles en iedereen rijd hier dwars door elkaar, dus met oversteken gewoon doorlopen. Iedereen rijd vanzelf wel om je heen.

De eerste twee dagen verblijf ik in de Guest House, samen met de andere vrijwilligers. vandaag is de eerste introductie dag en morgen krijg ik te horen waar mijn gastgezinn is waar ik de komende weken zal verblijven.

Ik laat snel weer wat van me horen!

1. Marjon:
    4 maart 2014
    Hoort dit ook bij je introductie dag. Het ziet er mooi uit.
  2. Mariska Hooijer:
    4 maart 2014
    blij dat je goed bent aangekomen. ben benieuwd hoe je het bij je gastgezin vind. xx
  3. Erica:
    16 maart 2014
    Nepal is heel mooi, ben er al 2 keer geweest en voor mij het mooiste in Azie en groot openlucht museum, heel veel plezier en wees voorzichtig