Amsterdam

16 september 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag was de dag, de dag dat ik naar Rio zou vliegen en de rest van mijn trip in Zuid Amerika af zou maken. Ondanks dat ik er best wel zenuwachtig voor was, had ik er heel veel zin in.
De laatste vier dagen heb ik weer in Singapore doorgebracht, heerlijk gewinkeld, rondgelopen en vol bewondering. Dit weekend is de formule 1 in Singapore en ze waren dan ook druk bezig met alles opbouwen!! Ik moet hier een keer bij zijn.

Zoald de meeste van jullie weten hebben we een tijdje geleden te horen gekregen dat opa ziek was. Ongeveer nog een jaar te leven, maar in plaats van een jaar werd het al snel 6 maanden en nu geven ze hem nog maar 2 maanden? Na veel gebel met het thuisfront en nog heel veel meer twijfels heb ik mijn vliegticket naar Rio de Janeiro met pijn in mijn hart gecanceld en zit ik op dit moment op het vliegveld van Kuala Lumpur, onderweg naar Amsterdam.
Mensen het is gedaan met de rust. Morgen ochten om half 7 land ik weer in Amsterdam.

Maar nee, zuid amerika ben ik nog niet vergeten. Ik heb mijn planning aangepast en denk ongeveer 3 maanden in Nederland te blijven. Ik hoop in januari alsnog naar zuid Amerika te kunnen gaan, omdat ik eigenlijk niet in Nederland wil blijven.
Bewaar deze blog, want over een tijdje ga ik hem weer gebruiken!

Tot snel lieve mensen,

Xxx

1. Chantal:
    Fijne vlucht mop!! Misschien wel de juiste beslissing. Dikke knuffel
  2. Ina:
    16 september 2014
    Lieve Nathalie fijn dat je de keus hebt gemaakt om naar het thuis front te komen je familie hebben je nu nodig zuid Amerika blijft gelukkig in je planning ik ben ook blij je te zien tot gauw schat liefs Ina en aard
  3. Marielle:
    16 september 2014
    Hoihoi, hoorde inderdaad van je ma over je opa. Echt vervelend en zo oneerlijk dat het hem juist moet overkomen. Durfde nog niet eerder een berichtje te plaatsen, wist niet hoeveel je al ondertussen wist. Elk geval heel veel sterkte deze tijd in Nederland en hopelijk kun je inderdaad in januari weer je reis herstarten.