Ik vertrek weer bijna!

1 november 2014 - Amstelveen, Nederland

Lieve allemaal,

zoals jullie ongetwijfeld al weten, vertrek ik maandag 3 november naar Brazillië. Ik ben blij dat ik in september naar huis ben gegaan en nog twee weken van mijn opa heb mogen genieten. Na zijn overlijden was het even een gedoe met mijn verzekering met betrekking tot mijn tickets, maar uiteindelijk is alles goed gekomen! Tickets zijn voor mij betaald en ik ben weer vrij om te vertrekken!

Voor mij is vandaag de inpakcrisis begonnen. Ik kan snel mijn backpack inpakken, maar nu kan ik weer letterlijk alles uit mijn kast meenemen en dan is de keuze toch lastiger te maken dan je zou denken ;-).

Mijn volgende berichtje zal zijn ergens vanuit Brazillië. Voor iedereen die ik niet meer voor maandag zie, ik jullie vanzelf wel weer een keer ergens in 2015!!

Dikke kus

1. Loes jutte:
    1 november 2014
    Bedankt dat je er was voor Opa. Hij vindt het goed dat je nu je reis voortzet. Geniet ervan en doe voorzichtig. Dikke kus je tante Loes.
  2. Ramona van Aalstede:
    1 november 2014
    Heel veel plezier en geniet er van. Je hebt Daan nu wel eerder dan ergens in 2015 gezien .

We gaan je missen maar de tijd zal vast voorbij vliegen. Ook voor ons hier.

Hele dikke knuffel van ons
  3. Cobi:
    1 november 2014
    Lieve Nathalie,heel veel plezier we reizen in onze gedachten met je mee blijf genieten. xxx
  4. Mariska Hooijer:
    3 november 2014
    Hopelijk heb je een goede vlucht gehad. Geniet vooral en beleef mooie avonturen. Ik ga weer van je verhalen genieten. Dikke kus.